۱۳۹۳ مرداد ۱۱, شنبه

باز کردن بسته‌های پستی جهت حفظ بیضه‌ی مسلمین



یک نوبت از یک سایت مربوط، صدوچندتا فیلم خریدم؛ بیش از بیست و اندی فیلم با محتوا و تم گی در بین فیلم‌ها موجود بود. بیش از بیست تا دی.وی.دی بود؛ یه چند روزی از زمان معمول گذشت و بسته نرسید؛ پیگیری که کردم متوجه شدم تو پست گیر کرده و خب طبعن باید مراجعه می‌کردم به پست مرکزی. وقتی رفتم بهم گفتن بسته شما در دست بررسی هست و می‌تونید از قسمت حراست پیگیری کنید و به این ترتیب ما رو رهنمون کردند به قسمت حراست که چه عرض کنم، در واقع اتاق بازجویی! مسئولش یه مرد از میانسال گذشته، با ظاهری که فقط میشه در کارمندان عیان وزارت اطلاعات دید؛ مو و ریش به هم ریخته؛ پیرهن سفید روی شلوار؛ تسبیح در دست و یقه هم تا بیخ بسته؛ منم اون روز به سختی از محل کارم مرخصی گرفته بودم تا به پست برسم و همین‌طوری خط‌ خطی بودم خودم که با این یارو و دو برگ فرم مواجه شدم که پیش روم بود و باید مشخصات نوه‌ی دسته دیزی فرستنده و گیرنده رو توش پر می‌کردم! باور بفرمایید یه همچین فرمی با این همه فیلد و با این جزییات رو توی بازجویی اتهامات سیاسی هم نمی‌تونید پیدا کنید؛ بگذریم... فرم رو که دیدم خیلی تعجب کردم و شروع کردم با یارو به بحث و جدل؛ خیلی بی‌پرده ‌گفت ما از بین تمام بسته‌های روز چندتا رو به صورت رندوم باز می‌کنیم و چک می‌کنیم؛ مرسوله‌ی شما حاوی فیلم‌هایی هست که مناسب برای خانواده نیست و موجب فساد و بی‌اخلاقی در جامعه میشه؛ ما باید بررسی کنیم تا جلوی آلوده شدن جوانان رو بگیریم و دیگر دلایل مبهم و بیهوده‌ای از این دست؛ بسته‌ی من رو هم فرستاده بودن آگاهی(به گفته خودش) تا از اون طریق از بیضه‌ی مسلمین حفاظت کنند؛ دیگه بحث‌مون بالا گرفته بود؛ بهش گفتم شما به چه حقی بسته‌های رایج پستی مردم رو باز می‌کنید؟ دقیقن همین کار رو آلمان شرقی قبل از فروریختن دیوار برلین انجام می‌داد؛ شما اجازه ندارید محموله پستی مردم عادی رو بدون هیچ دلیل و حکم قضایی بررسی کنید و چند تا جمله‌ی مشابه دیگه که جوش آورد و تهدید کرد از اتاق خارج بشم و فردا تماس بگیرم تا از سرنوشت بسته پستی اطلاع پیدا کنم؛ آخرش هم گفت امیدوار نباش فیلم‌ها به دستت برسه و دعا کن غیر از فرستنده خودت تحت تعقیب قضایی قرار نگیری و از این قبیل تهدیدها... البته منم دیگه تماس نگرفتم و جرم و جنایات من هم از طرف اونا پیگیری نشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر